Menu

Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Γειά σας, είμαστε η ερευνητική ομάδα του Παιδαγωγικού τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σκοπός μας είναι να ενημερώνουμε τους φοιτητές και τις φοιτήτριες για τη συμμετοχή σε δράσεις που θα γίνονται κατά το ακαδημαϊκό έτος στο τμήμα μας όπως, έρευνες, συνέδρια, ημερίδες, σεμινάρια κλπ. Μέσω της συμμετοχής σας σε δράσεις θα αποκτήσετε νέες γνώσεις και εμπειρία και θα εμπλουτίσετε το βιογραφικό σας. Αξίζει, λοιπόν, να ακολουθήσετε την ομάδα μας και να συμμετέχετε και εσείς στις δράσεις μας. Για περισσότερες πληροφορίες και άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στη σελίδα μας στο Facebook στο παρακάτω link: https://www.facebook.com/SEDDepartmentReasearchTeam

Οδηγός Επιβίωσης κατά την περίοδο της Εξεταστικής από τους φοιτητές του ΠαιΤΔΕ για τους Φοιτητές με Δυσλεξία της Φιλοσοφικής

Οι συμμετέχοντες στο μάθημα Μαθησιακές Δυσκολίες: Παιδαγωγικές Παρεμβάσεις του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δημιούργησαν ένα ηλεκτρονικό αρχείο με τίτλο "Οδηγός Επιβίωσης κατά την περίοδο της εξεταστικής για Φοιτητές με Δυσλεξία" με στόχο την υποστήριξη των Φοιτητών με Δυσλεξία της Φιλοσοφικής κατά την προετοιμασία τους για τις εξετάσεις.

Στόχος 4 Ποιοτική Εκπαίδευση των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΝΟΣ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΔΜ

Η Υποψήφια Διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βασιλική Κόκκαλη και η Αναπλ.Καθηγήτρια Φαίη Αντωνίου διοργανώνουν εισήγηση την Παρασκευή 6/5/2022 στις 12.00 στο Αμφιθέατρο 547 της Φιλοσοφικής Σχολής ΕΚΠΑ με στόχο την παρουσίαση των αποτελεσμάτων ενός παρεμβατικού προγράμματος Αναγνωστικής Κατανόησης και Γραπτής Έκφρασης για μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Προσκεκλημένοι είναι οι εκπαιδευτικοί 35 Τμημάτων Ένταξης σχολείων της Αττικής. Η εισήγηση είναι ανοιχτή για όλους όσοι ενδιαφέρονται να την παρακολουθήσουν.