Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

Διάκριση για την Ακαδημαϊκή Επίδοση Φοιτητή/Φοιτήτριας Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών

Η κα Δήμητρα Γεραπετρίτη, τεταρτοετής φοιτήτρια, διακρίθηκε για την Ακαδημαϊκή της Επίδοση στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Έχει εξεταστεί επιτυχώς στα 3/4 (45) του προβλεπόμενου αριθμού μαθημάτων των τριών πρώτων ετών και συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο μ.ο. (8,8) από τους/τις εισακτέους/ες του 2019.

 

Ανάδειξη της Διακεκριμένης Επίδοσης για Φοιτητή/Φοιτήτρια ή Απόφοιτο των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών

Η κα Ιωάννα Χριστολουκά, απόφοιτη του ΠΜΣ «Πολιτική, Διοίκηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση» αναδείχτηκε για τη διακεκριμένη της επίδοση. Τίτλος διπλωματικής: «Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και ο ρόλος του διευθυντή στην επαγγελματική του ανάπτυξη: Απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης». Επιβλέπων Καθηγητής: Γεώργιος Πασιάς.

 

Ανάδειξη της Διακεκριμένης Επίδοσης Νέου Επιστήμονα για Υποψήφιο Διδάκτορα ή Νέο Διδάκτορα του Τμήματος

Η κα Μαριάνθη Γριζιώτη, διδάκτορας, αναδείχτηκε για τη διακεκριμένη της επίδοση ως νέα Επιστήμονας. Τίτλος διατριβής: «Ο προγραμματισμός ως πτυχή του ψηφιακού αλφαβητισμού και της καλλιέργειας της υπολογιστικής σκέψης: η περίπτωση της ανάπτυξης και διασκευής ψηφιακών παιχνιδιών». Επιβλέπων Καθηγητής: Χρόνης Κυνηγός.

 

Υποτροφία ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. της Υποψήφιας Διδάκτορος κας Μ. Καραβάκου

Η Υποψήφια Διδάκτορας κα Μ. Καραβάκου τιμήθηκε με Υποτροφία από το ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για την έρευνα με τίτλο: «Μαθησιακές Καινοτομίες με Προγραμματιστικά Μαθηματικά: η Περίπτωση της Περιοδικότητας», Αριθμός Υποτροφίας: 05659 , Δράση: 3η Προκήρυξη Υποτροφιών ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για Υποψήφιους/ες Διδάκτορες. Η κα Μ. Καραβάκου, μελετά τη νοηματοδότηση εννοιών μαθητών που διασκευάζουν ψηφιακά μοντέλα περιοδικότητας. Επόπτης: Καθ. Χρόνης Κυνηγός.

 

Υποτροφία ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. της Υποψήφιας Διδάκτορος κας Ε. Παναγιώτου

Η Υποψήφια Διδάκτορας κα Ε. Παναγιώτου τιμήθηκε με Υποτροφία από το ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για την έρευνα με τίτλο: «Ανάπτυξη ικανοτήτων επιχειρηματολογίας σε πλαίσιο διαλόγου κατά το συνεργατικό σχεδιασμό και ανάπτυξη διαθεματικών ψηφιακών παιχνιδιών», Αριθμός Υποτροφίας: 101764/2019, Δράση: Υποτροφιών ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για Υποψήφιους/ες Διδάκτορες. Η κα Ε. Παναγιώτου, μελετά την ανάπτυξη ικανοτήτων επιχειρηματολογίας μαθητών καθώς διασκευάζουν συνεργατικά ένα κοινωνικο-επιστημονικό ψηφιακό παιχνίδι. Επόπτης: Καθ. Χρόνης Κυνηγός.

 

Υποτροφία ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. της Διδάκτορος κας Μ. Γριζιώτη

Η Διδάκτορας κα Μ. Γριζιώτη τιμήθηκε με Υποτροφία από το ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για την έρευνα με τίτλο: «Ο προγραμματισμός ως πτυχή του ψηφιακού αλφαβητισμού και της καλλιέργειας της υπολογιστικής σκέψης: η περίπτωση της ανάπτυξης και διασκευής ψηφιακών παιχνιδιών», Αριθμός Υποτροφίας: 531/2017-2019, Δράση: 1η υποτροφία για υποψήφιους διδάκτορες ΕΛΙΔΕΚ. Η Δρ. Μ. Γριζιώτη μελέτησε την ανάπτυξη δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης μαθητών που προγραμματίζοντας διασκευάζουν ψηφιακά παιχνίδια. Επόπτης: Καθ. Χρόνης Κυνηγός.

 

Συνεργασία του ΠΜΣ «Συμβουλευτική, Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Διά Βίου Μάθηση» και του Κέντρου Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του ΕΚΠΑ «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ»

Μια πρωτοβουλία τριών μεταπτυχιακών φοιτητριών του ΠΜΣ «Συμβουλευτική, Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Διά Βίου Μάθηση», του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και συγκεκριμένα, των κκ. Χαϊδεμενάκη Ολυμπία, Λαΐου Ζωή και Παπαναστασίου Ευθυμία διακρίθηκε κατά το ακαδημαϊκό έτος 2022-23, μεταξύ πολλών ομάδων/συμμετοχών, από το Κέντρο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του ΕΚΠΑ «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ» και η ομάδα ROADS επιλέχθηκε για την επιχειρηματική της ιδέα, που αναδεικνύει τον πολυσήμαντο ρόλο της συμβουλευτικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

 

Διάκριση Υποψήφιας Διδάκτορος σε διεθνές συνέδριο

Η Υποψ.Διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κυρία Βασιλική Κόκκαλη τιμήθηκε με το βραβείο Ana Miranda για την καλύτερη αναρτημένη ανακοίνωση με τίτλο "Improving written expression is students with learning disabilities" στο 44o Διεθνές Συνέδριο του International Academy for Research in Learning Disabilities(IARLD). Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο Οβιέδο της Ισπανίας 2-5 Οκτωβρίου 2022. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο προγράμματος ΕΛΙΔΕΚ.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.