Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ - ΕΝΑ ΤΕΥΧΟΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ.

Το τεύχος της Άνοιξης του 2024 περιλαμβάνει εργασίες που βασίστηκαν σε έρευνες οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Συμβουλευτική, Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Διά Βίου Μάθηση» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ε.Κ.Π.Α. Φιλοδοξεί με τον τρόπο αυτό να συμβάλλει στη σύγχρονη επιστημονική συζήτηση για τη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό αναδεικνύοντας όψεις της σύγχρονης έρευνας στο πεδίο. Τα άρθρα του τεύχους εστιάζουν τόσο σε ζητήματα επαγγελματικής συμβουλευτικής σε ειδικές ομάδες πληθυσμού, όσο και σε κατηγορίες του γενικού πληθυσμού. Το τεύχος φιλοξενώντας μελέτες που εκπονήθηκαν με τη συνεργασία νέων ερευνητών, επιχειρεί να αναδείξει πτυχές της σύγχρονης έρευνας σε ένα πεδίο το οποίο η ρευστότητα των κοινωνικών, πολιτισμικών, οικονομικών και επαγγελματικών συνθηκών των τελευταίων δεκαετιών καθιστά πιο επίκαιρο από ποτέ. Το θεματικό τεύχος έχουν επιμεληθεί η Κατερίνα Αργυροπούλου, Αναπλ. Καθηγήτρια ΠαιΤΔΕ και Διευθύντρια του ΠΜΣ και η Δρ. Αντωνία Σαμαρά, ΕΔΙΠ ΠαιΤΔΕ.

Μπορείτε να βρείτε ολόκληρο το τεύχος εδώ

http://cier.edu.gr/en/issues-volumes/

Περισσότερες πληροφορίες

https://hub.uoa.gr/e-journal-comparative-and-international-educational-review/

 

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ

Η Συγκριτική και Διεθνής εκπαιδευτική Επιθεώρηση είναι Ηλεκτρονικό Περιοδικό που εκδίδεται με την Επιστημονική Εποπτεία της Ελληνικής Εταιρείας Συγκριτικής & Διεθνούς Εκπαίδευσης (ΕΛΕΣΔΕ) και του Εργαστηρίου Πειραματικής Παιδαγωγικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η έκδοση είναι εξαμηνιαία αλλά περιλαμβάνει και θεματικά τεύχη. Στο περιοδικό φιλοξενούνται στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα πρωτότυπες επιστημονικές εργασίες Ελλήνων και ξένων ερευνητών, οι οποίες παρουσιάζουν και αναλύουν κριτικά και συγκριτικά σύγχρονα εκπαιδευτικά ζητήματα, πολιτικές και τάσεις στην Ευρώπη και τον κόσμο. Γενικότερα δημοσιεύονται εργασίες οι οποίες συμβάλλουν στην κατανόηση και ερμηνεία των εκπαιδευτικών φαινομένων και της σχέσης τους με την κοινωνία, την οικονομία, την πολιτική και τον πολιτισμό.