Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

POP-SCIENCE

Διδασκαλία της Ορθογραφίας σε μαθητές και μαθήτριες Δημοτικού με
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. – Φαίη Αντωνίου

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Βιώσιμη Επαγγελματική Ανάπτυξη των συμβούλων σταδιοδρομίας: πώς αναπτύσσεται και ποια η σημασία της;- Κατερίνα Αργυροπούλου & Νικόλαος Π. Μουράτογλου

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το έγγραφο.


Αυτοαποτελεσματικότητα και επαγγελματική προσαρμοστικότητα εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την εθελουσία συμμετοχή τους σε καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα - Κατερίνα Αργυροπούλου

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Μεταδεξιότητες σταδιοδρομίας και λήψη επαγγελματικών αποφάσεων στην εφηβική ηλικία: αίσθηση χρονικής προοπτικής, σχεδιασμός μέλλοντος και ανθεκτικότητα - Κατερίνα Αργυροπούλου

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Η «δοκιμασία» της πανδημίας του κορωνοϊού ως ευκαιρία στον επαγγελματικό σχεδιασμό των εφήβων: ο ρόλος των δεξιοτήτων διαχείρισης σταδιοδρομίας - Κατερίνα Αργυροπούλου

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Sustainable Career Development: A New Challenge in Career Counselling in the Modern Era - Κατερίνα Αργυροπούλου

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Coping with career indecision: the role of courage and future orientation in secondary education students from Greek provincial cities - Κατερίνα Αργυροπούλου

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Τρόποι διαχείρισης της τάξης στο μάθημα των Αγγλικών: ρουτίνα, σαφείς κανόνες και θετική ενίσχυση  – Φαίη Αντωνίου
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή χαρτί; Σε ποιο μέσο εκφράζουμε περισσότερο τα συναισθήματά μας; – Φαίη Αντωνίου
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Σύγχρονη vs. Ασύγχρονη Εξ αποστάσεως Διδασκαλία κατά την περίοδο της πανδημίας (COVID19): Η ψυχοκοινωνική επάρκεια των μαθητών – Φαίη Αντωνίου
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Υπάρχει αποτελεσματικότερο στυλ διδασκαλίας για τους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες; – Φαίη Αντωνίου
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Θυματοποίηση μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες: Μία «καταστροφική» συνθήκη – Φαίη Αντωνίου
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Αποτελεσματικές στρατηγικές για την ενίσχυση της κατανόησης και της αυτό-αποτελεσματικότητας μαθητών Ε’ δημοτικού έως Στ’ γυμνασίου με Μαθησιακές Δυσκολίες – Φαίη Αντωνίου
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Τι να διδάξω για τη βελτίωση της Αναγνωστικής Κατανόησης μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες; – Φαίη Αντωνίου
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.


Πώς να διδάξω την ορθογραφία σε μαθητές με ΕΜΔ; – Φαίη Αντωνίου
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την περίληψη.